Osta 3 eri tuotetta ja saat -20% alennuksen käyttämällä alennuskoodin OSTA320. Tuotteet voivat olla kertaostoksia tai jatkuvia tilauksia.

Asiakaspalvelu

Palvelemme teitä arkisin, 6.10.-17.10. välisenä aikana poikkeuksellisesti klo 10-13. Voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse. Vastaamme mahdollisimman pikaisesti.

Tallennamme asiakaspalvelumme puheluita osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi ja asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi.

Puhelun hinta lankaverkosta soitettaessa normaali paikallispuhelumaksu ja matkapuhelimesta soitettaessa normaali matkapuhelinverkkomaksu operaattorin mukaan.

SuomiVita Oy
PL 5200
00002 Helsinki
Y-tunnus: 2396869-8

Puhelinmyynnin kautta tehtyjen tilausten laskutus

SuomiVita on ulkoistanut laskutuksen ja maksuliikenteen seurannan Ropo Suomi Oy:lle. Kun maksat laskun, maksunsaajana voi näkyä Ropo, vaikka laskuttajana on SuomiVita Oy. Maksusi ohjautuu turvallisesti SuomiVitalle Ropon hallinnoimien asiakasvaratilien kautta. Varmistathan kuitenkin, että käytät laskulla näkyviä maksutietoja sellaisenaan.

Mikäli teillä on kysyttävää koskien tuotetta tai tilausta, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä SuomiVita Oy:n asiakaspalveluun.

Kysy lisää SuomiVitan tuotteista tai lähetä palautetta – vastaamme mahdollisimman pian!

HUOM: Saamme aika ajoin yhteydenottoja muista yrityksistä tehtyjen tilausten tiimoilta, ja pyydämme siksi ystävällisesti tarkistamaan, että yhteydenottonne koskee varmasti  SuomiVita Oy:n tuotteita / tilausta. 

Mikäli vastaanottamassanne laskussa tai tuotepakkauksessa lukee jokin muu lähettäjä kuin SuomiVita Oy, kyse on jonkin toisen yrityksen laskusta / tuotelähetyksestä.

Voit myös tarkistaa ensin Kysymyksiä ja vastauksia -sivulta, onko kysymykseesi ehkä jo vastattu.